Recenzie (349)
Citadel (2023) (seriál)
Jedna hvězda za záběry na Prianku. Jinak uplně debilní přestřelenej, přebarvičkovanej ( chvílema i trapnej - horská akce jak z videohry ) rádoby mix Bourna, Bonda a Alias. Velký špatný. Možná v televizi v roce 1994 bychom valili bulvy..v roce 2023 je to ale trapárna.
Citadel - Tajemství noci smyje déšť (2023) (epizóda)
Trapný “nečekaný” twist, přiblblá , zbytečná akce s ponorkou, spousta zbytečnejch hi-tech záběrů a věcí..tohle se fakt nepovedlo. A teaser na nějakej zbytečnej spin-off. U “Citadelverse” už sem se regulérně smál…jdu si pustit Alias abych si spravil chuť..
FUBAR (2023) (seriál)
Klidně vzhledem k postavám z toho mohl být hranej Archer. Zvlášť Ru je skoro jak když z něj vypadla. Ale je užvaněná telenovela s dost trapnou akcí a žádným opravdovým napětím..
FUBAR - Konec a uzavřeno (2023) (epizóda)
Finále seriálu? Příšerný…bez napětí, bez akce, beze všeho a ten “výbuch” dělali snad v aplikaci na starým telefonu ne?
FUBAR - Moč dobrá práce (2023) (epizóda)
Trapná akce a hrozná telenovela..
Shazam! Hnev bohov (2023)
Další přeplácaná přebarvičkovaná digiblbina s dost hnusnejma efektama, kterou nezachrání ani drak.
Paní Davisová - The Final Intercut: So I'm Your Horse (2023) (epizóda)
Solidní vševysvětlující poslední díl…”Reklama na boty” už lecos naznačila..ovšem původ Davisové je ještě ( anebo možná není..) bizarnější!
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Tentokrát Marvel narouboval Mravence s rodinkou do světa a příběhu kam patří jiná jejich rodina: FF4! A to je jeden kus toho proč to moc nefunguje. V tomhle světě zmenšování/ zvětšování nemá v záplavě bizarních bytostí a tvorů moc efekt. Akce je tam hodně, ale je vám tak nějak jedno. O nikoho se nebojíte a osud zdejších obyvatel je vám fuk..Kang je zajímavej, ale ve finále nevytvoří žádnou hrozbu s vazbou na tyto hrdiny. Plus bych rozhodně dal za vizuál Kvantové říše a hromadu tvorů a potvor. Design měst a zbraní. To všechno je fajn…jo a pak je tu M.O.D.O.K…!!!!! Celkem škoda, mě Ant-Man baví když pácha zmenšovací skopičiny v našem světě. Jak jsem psal výše, sem by sedla Fantastic Four.
Strážcovia galaxie 3 (2023)
Pro mě perfektní! Parádní horská dráha, která vozí od zábavy k akcím a emocím! Všeho tak akorát! Akce parádní ( zvlášť “chodba”), emoce skvělý ( párkrát jsem měl na krajíčku..) a konečně taky záporák, kterýmu jsem to fakt přál!! A i jsem si dost užil 3D. Prádní třetí rozlučkovej díl! Každá postava dostala svoje a ani chvíli sem se nenudil. Jo teda z Warlocka trošku blb, ale on dospěje..😀 Je to tim, že ho vyndali brzo..
Paní Davisová - Great Gatsby 2001: A Space Odyssey (2023) (epizóda)
Jestli bude poslední epizoda nějakej fuck up clifhanger, tak mě nakrknou!