Posledné recenzie (57)
Málo mě znáš (2024) (seriál)
Je to prázdné a celkem k ničemu. Pořád se mluví o princezně, která to měla těžké, omílá se Štaidl... A najednou se objeví titulek, že spáchala sebevraždu. O chlastu a chlapech, kteří se kolem ní točili, ani slovo. Tak k čemu dokument, ve kterém budou všichni jen velebit jak byla úžasná? Nedozvíte se vůbec nic, co jste doteď nevěděli.
Fallout (2024) (seriál)
Hru jsem nikdy nehrála. Hned úvodní scéna s dětskou oslavou a atomovkou mě navnadila, ale nějak jsem se nemohla dostat do toho příběhu. Na postavách mi ani po několika epizodách moc nezáleželo. Prostředí super, i když jsem čekala, že to bude celé trochu úchylnější a ujetější, jako byl třeba svět Šíleného Maxe, tohle je takové krotké. Walton Goggins je mi nesympatický ve flashbacích i jako ghúl. A herec, který hraje Maxima, mi připadal nudný, cvhílemi mi připomínal Johna Boyegu, bohužel neumí hrát jako Boyega. Last of Us mě nebavilo, tak jsem spoléhala na tohle, ale úplně urvaná z toho taky nejsem.
Půlnoční mše (2021) (seriál)
Viděla jsem před pár týdny a jediné, co mi utkvělo je, jak to bylo dlouhé. Postavy pořád jen mluví, mluví a mluví a přitom nesdělují nic zajímavého nebo zásadního. A když si myslíte, že konečně domluvily, udělají dramatickou pauzu a pak mluví dál a říkají zase to samé jen jinými slovy. Jedna hvězda za poslední díl, kde se aspoň chvíli něco dělo.