Recenzie (3)
Duna (1984)
Overhated film
Chľast (2020)
Film Chlast jsem si strašně oblíbil, jak přes sympatii postav, hlavně Madse Mikkelsena tak i hereckých výkonů. Příběh byl samozřejmě taky super. Nemám tomuto filmu co vytknout. 10/10
Flash (2023)
Flash byl zajímavým článkem do dceu. Dle mého to byl jeden z těch lepších dceu filmů. Krásně příběh seděl tak jak má, taky slušná komedie, ale jen občas pokulhávaly cgi, ale daly se. Tomuto filmu dávám slušných 8.5/10.