Recenzie (307)
Herkules (2014)
Bohužel, zvažoval jsem mezi dvěma a třemi ale nakonec opravdu dvě, nemohl jsem najit na tomto filmu nic co by mě zaujalo ani herecke výkony, děj, pro mě a to neříkám často zklamání na celé čáře
Kód Enigmy (2014)
Jsem z filmu hodně nadšený, hudba, děj zápletka i když uznávám že trošku malinko moc sentimentální a teatrální chvílemi. Každopádně plný počet bodů. Benedict opět prokázal své herecké kvality. Zajímavost: Druhý film kde hajre Homosexuála (Jeden musí z kola ven) .. a mám dojem že i interiér školy kde v mládí smrděl bradavicemi.
Veľká šestka (2014)
Tak na začátek povedený animak, který mě nadchnul provedením.. je pravda, že některé pasáže jsou nudné a az příliš sentimentální, avšak celkový dojem je pro me na 5 hvězdiček. Hrdinové, kterým držíte palce.
Interview (2014)
Těšil jsem se na tento film a ve finále totální zklamání..
Transcendencia (2014)
Mám z toho filmu rozporuplné myšlenky.. Na jednu stranu se mi to líbilo na druhou ne. Třeba konec se mi nečekaně líbil což je v mém případě co říct. Navíc bylo tam hodně nesmyslů a nelogismů a to mě malinko zklamalo ne že by to u jiných filmů nebylo jen tady mě to připadalo přehnané. Dávám 59% silné tři hvězdy na čtyři si myslím že to nemá .
Kúzlo mesačného svitu (2014)
Začátek byl famózní naprosto super, jenže jak to pokračovalo dále bylo to nudné a nudné a pak akorát to rozuzlení bylo v celku dobré ale ten závěr mě odrovnal.. Firtha mám hodně rád ale polovina filmu byla opravdu únavná. A to nemluvím o hudbě, ktrerá byla fajn ale jak slyšíte pomalu jednu skladbu pořád dokola tak už to tak fajn není. V televizi na víkend super do kina ztráta času. Takže definitivně 3 hvězdy.
Noe (2014)
Jen jedno jediné. Bez náboje. 50% poslední hodina byla utrpení.
Fair Play (2014)
Upřímě jsem moc na tento film do kina jít nechtěl nakonec jsem byl přehlasován a nic jiného nezbylo a jsem upřímě rád je to bezvadnej film. Není zbytečně překombinovaný navíc v něm není taková ta vata že všechno dopadne jako pohádka naopak říkáte si tohle musel někdo zažít a prožít. Vřele doporučuji.
Grandhotel Budapešť (2014)
Dokonalá hudba , dokonalé načasování. Extrémně vynikající herecký koncert všech zúčastněných . Tohle je pro mě osobně film roku . Wesovi klobouk dolů takto od srdce jsem se v kině dlouho nesmál. Rozhodně 100% za sebe .
Babovřesky 2 (2014)
Já jsem šel do kina s tím se odreagovat vypnout a svůj účel ten film splnil.