Recenzie (117)
7 dní hříchů (2012)
69%
Captain America: Prvý Avenger (2011)
CA je na mě až moc komixový. Čekal jsem více, Weaving překvapil a Evans předvedl výbornou prácia přípravu na film, ale stále je to ten týpek z Bullshitu. Děj byl zajímavý, ale dost čitelný. Slabší než Thor. Slabší 3 hvězdy.
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
Spíš přestřelky než auta, prvotní potenciál je pryč. Návrat ke starým známým je super, ale já čekal více aut!!! Ze začátku má film hodně rychlé tempo, ale pak příjde pár klíšovitých pasáží a tempo je tu-tam, to je škoda. Navíc se teď dívám na ulici, jestli někde nejede trezor... super akce s horším dějem 80%
Sherlock Holmes: Hra tieňov (2011)
Překvapení. Strašně krásná scéna při útěku v lese. Herecké výkony hlavních hrdinů na vysoké úrovni. Film stráží jen jistá předvídatelnost některých (většiny) situací. Ovšem konec až tak předvídatelný nebyl, ikdyž bych čekal více Holmesovský konec, tak jsem nadmíru spokojen. 85%. Těsně pod 5*.
Thor (2011)
Thora jsem moc neznal. Jsem spíše zastánce komixů ze studií DC. Ale Thor se mi celkem líbil, klasická komixová oddychovka. Každopádně lepší než Captain America. Ale o míli horší než kterýkoliv X-MEN. Dal bych 3,5 *.
X-Men: Prvá trieda (2011)
Michael Fassbender, Michael Fassbender, Michael Fassbender... Naprosto skvělý výkon tohoto herce. Výborné efekty a příběh skvěle zasazený do historické události. Co víc si přát? S X-MEN 2 je to nejlepší X-MEN díl.
Bastardi (2010)
Zajímavý příběh, zajímavé charaktery. Co se týče celku, tak ale nefunguje... Hrozné herecké výkony, hrozná hudba, hrozné obsazení. Jde vidět, že je to český film. Ale jako UPOZORNĚNÍ na dění v ČR a na naše "spoluobčany" je to výborné.
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Návrat ke klasice, jak již byclo řečeno, film táhne tým, jednotlivec už na to nemá. Pro mě jasné 4*
Fighter (2010)
Neskutečný Bale, není co dodat. Wahlberg předvedl vysokou úroveň. Srovnání s Rockym se nabízí, ale ty filmy mají společné jen jedno - box. The Fighter je o jednotlivcích, o jejich příbezích. Výborný kousek.
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Čekal jsem absolutorium, pro mě mírné zklamání, ale pořád vysoká kvalita.