Recenzie (25)
Správa (2020)
Za mě absolutní bomba. Syrový, naturalistický a jak někteří píšou, úmyslně "nedramatizovaný" snímek. A něco takového natočili na Slovensku! Hodnocení zde nechápu: Asi je třeba počkat si na americkou předělávku, kde se bude hodně střílet a přestřelky bude doprovázet strhující hudba Hanse Zimmera, aby byli spokojeni všichni... Skvělý film, včetně závěrečných titulků.
Vlkochodci (2020)
Nádherný a vtipný příběh. Přál bych si, aby někdo dovedl převádět naše české báje na plátno s takovou fantazií, originalitou a estetikou jako to dělá Cartoon Saloon v Irsku - poslední takový myslím byl ale, byť v knižní podobě, Josef Lada. Kdyby to šlo, dám šestou hvězdičku za ovce.
Rytieri spravodlivosti (2020)
O Rytířích se psává jako o nejlepším Jensenově filmu, mně ale spíš přišel nejhorší (ještě jsem neviděl Men Chicken) - ne však nutně špatný. Hlavní myšlenka není špatná, ale snímek na mě působil jako seskládaný z motivů předchozích filmů nepřinášeje nic nového - možná to byl záměr, mě ale nezaujal.
Lekcie neslušného správania (2008)
Brilantní konverzační komedie. První tři čvrtiny jsou skvělé, ale ke konci s příklonem k "vážnějším" tématům film trochu ztrácí dech. Škoda. Za to a za místy trochu toporné výstupy Jessicy Biel hvězdička dolů.
Vlastní (ne)cestou (2017) (seriál)
Pro mě spíše zklamání. Dějová linka o pohádce nesportovce žeroucího na kila bramborové lupínky a zároveň z ničeho nic konkurujícímu profesionálním zápasníkům je iritující. Hlavní pár se k sobě moc nehodí a zejména Dong Man se chová naprosto nesmyslně. Mnohem víc mě bavil příběh Joo Mana a Sul Hee: Sympatičtější hrdinové a jejich uvěřitelné problémy ze skutečného světa. Kamélie se povedla Lim Sang Choon mnohem víc.