Obľúbené filmy (10)
Vtedy na Západe (1968)
Forrest Gump (1994)
Čata (1986)
Gladiátor (2000)
Za hrsť dolárov (1964)
Posledný Mohykán (1992)
Vynikající. Jako kluk jsem to jako novinku jsem viděl v kině. Byl jsem nadšený a dodnes se na to znovu kdykoli rád podívám a budu opět maximálně spokojený ze stoprocentního filmového zážitku. Fantastický soundtrack, výborná kamera, skvělé herecké výkony, parádní kostýmy, napínavý dobrodružný děj. Jeden z nejlepších dobrodružných filmů všech dob! Pro mě srdeční záležitost s kapkou nostalgie.
Ghost in the Shell (1995)
Nevěděl jsem do čeho jdu, ale tohle dílo veškerá moje očekávání předčilo. Soundtrack to je něco neuvěřitelnýho. Film má povedenou animaci a vše podtrhuje atmosféra se silnými filosofickými momenty. Není to jenom tupá střílečka. Po shlédnutí Kōkaku kidōtai jsem skouknul i výborný GIS 2 Innocence a pustil jsem se i do SAC, 2nd GIC a Solid state society. Nedá se to srovnávat. Mamoru Oshii prostě dokázal dát do GIS daleko hlubší filosofický a existenciální podtext nežli je v SAC. Ještě se časem chystám na GIS 2.0, abych to mohl porovnat s původním snímkem. Kdybych mohl dám 6 hvězd :)
Rómeo a Júlia (1968)
Skvělé zpracování, výborné kostýmy, skvělí herci atd., atd. Zeffirelliho zpracování Shakespearových dramat a komedií je asi nejlepší ze všech. Když jsem toto zpracování viděl poprvé, tak jsem byl ještě chlapec školou povinný a Julii v podání Olivie Hussey jsem propadl úplně stejně jako Romeo :). Tuhle verzi i díky obrovské vášni a napětí mezi oběma hlavními protagonisty, kterou dokázali skvěle prodat před kamerou asi bude někdo těžko překonávat.