Recenzie (383)
Twilight sága: Úsvit - 1. časť (2011)
50% Je to divné. Jako celek mi to nepřipadalo jako totální sračka. A první hodina byla opravdu skvělá (skvělá na to, že to je Twilight), pak se to zhoršilo do úrovně Zatmění, ale pak posledních cca 10 minut se kvalita opět zvedla. Jestli takhle bude vypadat i druhá část, tak se na ní možná i budu těšit, jako na dobrý odpočinek
Vojnový kôň (2011)
80% a to vůbec nemám rád koně, a přitom tohle mě dostalo. Asi nejvíc dojemný film od Titanicu. Forresto Gumpovský příběh, kdy neobyčejný kůň probíhává 1. světovou válkou je doprovázen neskutečnou hudbou od mistra Williamse. Konečně opět film, za který může být jiný mistr, mistr Spielberg pyšný
Bláznivá, hlúpa láska (2011)
90%Asi největší překvapení roku. Takovouhle romantickou komedii jsem už dlouho neviděl:-)Emma Stone je kočka a navíc umí hrát, Ryan Gosling je korba a trochu odlišný "Barney" a všechno to do sebe tak skvěle zapadá, že nenmám ani slov:-)
Drive (2011)
60% pro mě osobně velký zklamání, po přehnaných očekáváních jsem dostal pouze slabý odvar toho skvělýho z traileru. Nemůžu říct, že to je špatný film, to určitě ne, jen nejde dohromady se spojením artový akční film.
Ide len o sex (2011)
Z trojice komedií Hlavně nezávazně, Láska a jiné závislost, Kamarád taky rád je tohle jasný vítěz. Oba dva poražený filmy slibovali z tralierů až moc, a navíc neměli tak sympatický pár...skvělá komedie, která může vypadat lehce natahovaně ale rádi se k ní budete vracet
Super 8 (2011)
75% Skvělé a i oddychové dílko Abramse. Jelikož jsem nevyrůstal v na konci 80. let nemůžu říct, že mě to chytlo za srdce. To co oceňuji jsou skvělé dětské výkony, tajemná atmosféra (škoda ale, že mimozemšťan nevypadá zase až tak strašně). Rád se 'k tomuto filmu budu vracet
Grinch (2000)
Jeden z nejlepších vánočních filmů se skvělým Jimem, hlášky, gagy, a ano i trapné poučení, ale co, hlášky typu: Zelený nebereš co ty rasisto, jsou prostě dokonalé a už jen kvůli nim to je asi nejvyváženější vánoční film, jak pro děcka tak i pro dospělý
Autá 2 (2011)
70% Ano je to nejslabší pixarovka a je to hodně dětský, ale pořád to je Pixar :-)
Lidice (2011)
65% Docela i překvapení, jak kvalitní (na český poměry) to je, ale pořád do toho nebylo dáno srdíčko...emočně docela prázdné, a samotné vypálení a zničení Lidic zase krátké.
Thor (2011)
80% Thor je prostě korba, která se na nic neptá, mávne kladivem (které nevypadá zas až tak trapně jako v trailerech) a hlavně je to pro mě hodně velké překvapení, a je to zatim nejlepší marvelovka:-)