Recenzie (380)
Abeceda (1969) (študentský film)
Numenozni hruza promlouvajici k nam skrze abecedu. Opravdu jen pro otrle divaku, tento mikrosnimek se dostane hluboko pod kuzi.
Ajťáci (2006) (seriál)
Po třetí sérii snižuji hodnocení na 4 hvězdičky.
Akce Bororo (1972)
Příležitostné narážky hlavních postav na ideálnost komunistického zřízení a morálky film dost srážejí dolů. Za zmínku stojí výborná hudba Petra Hapky.
Ako prichádzajú sny (1998)
Po vizualni strance nadherny film, ale za preslazeny konec musim dat o hvezdicku mene.
Ako sa stavia sen (2007) (relácia)
Nevkus většiny účinkujících je nekonečný.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Po 5.sérii sníženo z 5 hvězdiček na 4. Scénáristům docházejí nápady a magor v obleku už je skoro k nesnesení.
Aladinova zázračná lampa (1966)
Dejove naprosto chaoticka pohadka s moc povedenym obrazovym ztvarnenim a prijemnou orientalni hudbou. Velmi se mi libily doslova demonicke postavy zleho kouzelnika a samozrejme dzina, ale bohuzel ostatni postavy pusobi spise trapne komicky.
Alchimiste Parafaragamus ou La cornue infernale (1906)
Ach ta alchimie!
Alica v krajine zázrakov (2010)
Zbytečný film s panoptikem herců Tima Burtona, ale bohužel "bez něj". Asi není v pořádku, že nejlepší scéna z celého filmu jsou první 2 houbové minuty závěrečných titulků.