Posledné recenzie (39)
The Words (2012)
zajimava filmova matrjoska (pribeh v pribehu v pribehu) s vybornym soundtrackem!
Hry o život (2012)
Na 12ti hodinovem letu do Japonska jsem shledla za sebou pet (pro me novych) filmu. Prometheus, na ktereho jsem se tesila nejvic, jako prvni v poradi...Nuda, nuda, tezka sed. Hunger Games, o kterem jsem nevedela vubec nic, jako treti. Uz mi bohuzel davno neni -nact, ale dostalo me to. Opravdu. Ramcove jde o stale stejny koncept jako napriklad vyse zminovany Prometheus, nebo napriklad Kostka, vsichni Vetrelci, nebo – jak mi prave doslo- moje oblibena episoda Doctora Who the Waters of Mars... Vykresleni jinych svetu, nejaka ta citova interakce hlavnich hrdinu, na zacatku je predstavena skupina lidi a divak pak uz jen sleduje, kdo bude jakym originalnim zpusobem sprovozen ze sveta a kdo nakonec prezije, jestli vubec nekdo… Hunger Games maji vsechno a ve spravnem pomeru: silny pribeh s dobrymi herci, napeti a zajimave zpracovani. A taky uzasny soundtrack (hlavne Rue’s farewell). Proste me to dostalo. Hned jsem si stahla knizku a tesim se na filmove pokracovani pristi rok.
Torchwood (2006) (seriál)
Podle me o dost lepsi podivana nez Doctor Who, hlavne diky rozpracovanym charakterum a jejich vzajemne interakci. Prvni serie trochu divocejsi, ale druha a treti rada naprosta spicka. Ctvrta serie ok, ale uz trochu moc ‘gay’ a bez Amiku by to proste bylo lepsi. Nejlepsi dily 2.3, 2.12., 3.2, 3.3.