Recenzie (47)
Vojna policajtov (2004)
Tak tohle je "poctivá" francouzská klasika. Jediná vada snad je ta, že Depardieu hraje zápornou postavu...
Občiansky preukaz (2010)
Za mě určitě lepší jak Pelíšky.
Bratia (2023)
Podle prvních ohlasů jsem to čekal horší. Předloha je ovšem na české poměry tak unikátní, že se ji měl ujmout zahraniční režisér a scénář napsat Jan Novák.
Odsun – Vertreibung (2020) (TV film)
Takové téma by si zasloužilo minimálně pět dílu a větší "záběr". Mnoho otázek zůstalo stále nezodpovězených, ale chápu, že ČT nemá v dnešní době příliš zájem "kalit vody".
John Lennon : Koncert v New Yorku (1986) (koncert)
Ačkoliv tu zazní jen jedna píseň z repertoáru The Beatles, má koncert neskutečný náboj. Dva roky po rozpadu Beatles vydal John dvě sólové desky které se dodnes řadí mezi sto nejlepších rockových desek historie a tomu Paul McCartney nikdy konkurovat nemohl.
Nikdy neodvracaj zrak (2018)
Není to dokonalé, ale už dlouho ve mne nevyvolal film takové emoce.
Irčan (2019)
S jistotou lze říct, že je to poslední gangsterka největších hereckých ikon "staré školy". Je to vlastně zázrak, že se tu setkali všichni takto pospolu. Takže bych zbytečně nelamentoval nad malichernostmi a užil si každou minutu tohoto skvělého filmu, protože nic podobného už nikdy nepřijde.
Beneš (2019) (seriál)
Nejhorší srážka není v životě s volem, ale s workoholickým psychopatem jako byl Beneš.
V službách KGB (2013) (seriál)
Ty potemnělé ulice Washingtonu, převleky, přetvářky a nakonec i morální dilemata Jennigsových mi budou chybět. Opravdu seriál který si udržel po celých šest řad vysokou kvalitu.
Stratení v Mnichove (2015)
Občas to sice trochu zaskřípe, ale celkově je to velmi osvěžující. Filmu by Lev slušel určitě lépe, než průměrným "kobrám".