Recenzie (19)
Medvedík Vivo a jeho veľké dobrodružstvo (2021)
Jednoduše krása
Bílý tygr (2021)
Útěk z kurníku mě bavil. Jen mi tam chyběl nějaký silnější okamžik, jaký byl v Milionáři z chatrče. Ale dobrá sonda do přemýšlení chátry....libilo
Krajina ve stínu (2020)
Dobrý film o špatném tématu. Pomsta na Němcích byla správná,...to že ji provedl komunistický plebs...to je také pravda.
Fotograf z Mauthausenu (2018)
Ok. Až na to, že se nedokážu vcítit do komunistů, jako hrdinů
Sektor (2020) (seriál)
Mediokracie, jak se patří. Slabší kousky se bijí do hlavy...ne že se jim utírá papulka:) pěkně
Havel (2020)
Národ, který má za hrdinu tuto karikaturu člověka, čeká jen Minář za rohem:) příběh jednoho obdivovaného tragéda. Tento kokta je snem celého západu o tom, jak má vypadat a jak se má chovat Čech:)
Poslední semestr (2018)
Skvělé. Doufám, že kvůli levicové homodějské kampani bude Depp točit už jen nezávislé filmy.
Chůva na zabití: Krvavá královna (2020)
Originální, zábavné a má to i logický konec. Bravo
Zóna smrti: Čas odplaty (2015)
Jednoduché, zábavné a svižné...žádná trapárna ala UltraForce:)