Recenzie (78)
Jasmínine slzy (2013)
Cate Blanchett, vynikající jako vždy..
Gravitácia (2013)
Teda to byla dechberoucí podívaná!! A taky jak řekla hlavní hrdinka: "setsakramentská jízda" :).
Kickboxer (1989)
Z nostalgie.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
1. série: 90 %, 2. série 80 %, 3. série 40 %, 4. série: nedokoukaná, ptž nudila od 1. dílu.
Oblivion: Nevedomí (2013)
Vizuálně vybroušenej a hudebně působivej film, neměla jsem problém ani s všude zmiňovaným "vykrádáním" (zrealizovat v dnešní době nějakou naprosto originální záležitost není prostě snadnej úkol), tudíž ani se scénářem, ani s padesátníkem Cruisem, kterej prý zvládl vše bez kaskadéra (respekt), ba ani s délkou 126 minut, nenudila jsem se, bavilo mě to a přesně takovej zážitek od megafilmu očekávám:).
Skins (2007) (seriál)
Po první sérii, víc si jich nedám, přece jen už mi není těch 17.
Bronson (2008)
Výbornej výkon Hardyho, dobrá hudba a zajímavá kamera, jen ten příběh mě absolutně nezaujal. Nechápu, proč se někdo rozhodl natočit film o patologickým rváči.
Carnage (2011)
Herecký výkony výborný, jako film ok, nějak jsem z toho ale celou dobu cítila, že na divadle by to byla pecka.
Alois Nebel (2011)
Po vizuální stránce parádní zážitek, po obsahové už bohužel míň a na to, že film trvá jen 81 minut ... přišlo mi to minimálně jako minut 181.
Moja krásna učiteľka (2011)
Dva z mých nejoblíbenějších herců v hlavní roli, říkala jsem si, že by to mohla být příjemná romantická komedie. No měl mě varovat českej název filmu. Ach, to byla volovina!