Recenzie (157)
Beethovenovy vlasy (2005) (TV film)
Přes veškeré výhrady hodnotím dost vysoko...už jen kvůli mému oblíbenému LvB.
Biela masajka (2005)
Knihu jsem nečetla a po shlédnutí filmu (přesněji pouze začátku) ji ani číst nebudu... byla jsem zvědavá, co způsobilo, že bílá turistka tak náhle zatouží zůstat v Africe - a důvod, který mi předložil ten film, mne hodně zklamal...Pravda, sex může mít obrovskou přitažlivost, ale tak,jak to bylo ukázáno ve filmu - tak snad jen pro ženu hodně, HODNĚ v sexu strádající! Nebetyčnou nudu mi nenahradily ani reálie, pro mne,která jsem nikdy v Africe nebyla, exotické!
Petrolejové lampy (2006) (divadelný záznam)
Inscenace Klicperova divadla HK mají dlouhodobě vysokou úroveň - a nejinak je tomu i tomto případě. Filmovou verzi považuji za stěží překonatelnou, ale tato divadelní adaptace vedle ní obstojí, dle mého názoru takříkajíc "bez ztráty kytičky". ...Škoda, že ještě není zaznamenána další divadelní verze, tentokrát s Bárou Hrzánovou a Radkem Holubem a (sic!) v režii Juraje Herze (myslím,že v Divadle Na Jezerce). Šla jsem na ni hodně zvědavá, apriori dost kritická, a musím říct, že ani jeden z hlavních protagonistů mě nezklamal. Radek Holub roli Pavla podal výborně a přitom zcela po svém, nijak nekopíroval Petra Čepka a Bára mi jako Štěpka připadala snad ještě lepší než Pavla Tomicová...
Milenec lady Chatterleyové (1998) (TV film)
Ach, kdybych jen nečetla předlohu dřív, než jsem viděla film! Moje představy se s režisérovými shodly snad jen v obsazení Borise Rösnera do hlavní role (když už tu nebyl Petr Čepek) a Johanny Tesařové. Jinak mi film připadal poněkud ostýchavý až stydlivý oproti předloze - a Marek Vašut poněkud málo churavý "chcípáček"... no, možná jsem moc náročná, ale zdá se mi, že z takové předlohy se dalo vytěžit víc!
Stříbrná paruka (2001) (seriál)
Jeden z nejlepších TV seriálů "posametové" doby - podle mého názoru, někdo si to třeba nemyslí... AD: Radek99: inu, právě z těch dob se traduje úsloví: "MÁ HLAD JAKO HEREC" :-))
Hodina tance a lásky (2003) (TV film)
Zvrhlost fašismu nahlédnutá z poněkud nezvyklého úhlu...
Případy detektivní kanceláře Ostrozrak (2000) (seriál)
Nepřekvapí, ale ani neurazí...
Místo nahoře (2004) (seriál)
Trochu smíšené pocity - ale rozhodně lepší než všechny ty severo- (i jiho)-americké bláboly!
Draculův švagr (1996) (seriál)
Asi jsem se na to moc těšila, protože už jsem se tak krásně nebála, jako při čtení předlohy! Takže plný počet hvězdiček hlavně kvůli originální a výborné předloze M.Švandrlíka...
Ostře sledované vlaky (1966)
Hrabal + Menzel je kongeniální spojení, což se ukázalo vícekrát...