Recenzie (335)
Bokutači wa benkjó ga dekinai - Tensai wa toki ni [X] o tomo ni wakachi tsuikai suru (2019) (epizóda)
Super epizoda.
Kimecu no jaiba - Inoshishi wa Kiba o Muki, Zenitsu wa Nemuru (2019) (epizóda)
Opravdu super díl, líbil se mi. Poněkud jsem si oblíbil toho nového uřvaného klučinu.
Sarazanmai - Cunagaritai kara Sarazanmai (2019) (epizóda)
Naprosto dokonalá epizoda a závěr. Nemám slov.
Sarazanmai - Cunagaritai kedu cunagarenai (2019) (epizóda)
Umírám. Desátá epizoda mne v mnoha momentech zabila. Tolik smutku, napětí, nostalgie, zrad, vysvětlení, zvratů... Já nemůžu. Tohle prostě nejde. Ničí mě to. Proč se tohle vše děje? Jak je to možné? Já prostě... Áááá.
Ame-iro Cocoa - Side G (2019) (séria)
Žádná pointa, žádný příběh - prostě hrůza. Ani jsem si u toho nemohl oddychnout, jak moc krátké to bylo.
Carole & Tuesday - With or Without You (2019) (epizóda)
Prostě dokonalé.
Sewajaki kicune no Senko-san - Kon'ja wa sukoši aresó dža no (2019) (epizóda)
Super.
Tate no júša no nariagari - Isekai no šugoša (2019) (epizóda)
Tato epizoda mi nepřišla špatná, ale rozhodně to není zrovna můj šálek kávy.
Kendža no mago - Šidžósaikjó no mahóši šúdan (2019) (epizóda)
O čem tohle anime vůbec je? Já vlastně ani nevím.
One Punch Man - Seigi no hóimó (2019) (epizóda)
Omlouvám se, ale nic mě na tom už neláká, nezajímá a nebere moji pozornost. Já jsem to už s tímto anime vzdal...Ale ty dva díly ještě dokoukám.