Recenzie (83)
Muž vo vlaku (2018)
Filmy by to nebyl špatný, kdyby to totálně nepokazili scénou s vykolejením vlaku. Tím to pro mě neskutečně kleslo a zkazilo celý dojem.
Červená volavka (2018)
Komentář zcela upraven: Jelikož mám velmi ráda Jennifer Lawrence, chtěla jsem se na volavku podívat znovu. Po prvním zhlédnutí jsem dala dvě hvězdičky a z filmu jsme měla špatný dojem. Po dnešním opakování mám na film zcela odlišný názor. Pochopila jsem děj více, spojily s emi věci, které mi chyběly předtím. Chválím scény, kde masakrujou lidi, hudba super, ústřední herci skvělí. Určitě se budu k filmu ještě vracet.
Coco (2017)
Pohádka, která by měla vzít každého za srdce. Motiv svátku "el Día de los Muertos", které bylo úžasně zpracováno - od vysvětlení základních informací o tomto svátku, po úžasné detaily ve filmu. Barevnost, šmrnc a spousta kvítků cempasuchil. Pohádku jsem viděla v AJ verzi, ale také s dabingem. Osobně se přikláním k dabingu, klučina má úžasný hlas, který vyniká v písničkách. Tvůrci si s tím krásně pohráli a dle mého názoru si to určitě zasloužilo Academy award!