Recenzie (28)
Hovory Kalousek Soukup (2021) (relácia)
Dva SUPER týpci. Chci to!
Like House (2021) (relácia)
Takový ošklivý lidi. Fůj. Koukl jsem se jen ze zvědavosti, a bylo mi na blití.
Nečum na mě show (2021) (relácia)
K prvnímu dílu, především kvůli Horvátovi nemám výhrady, A Adolfeen jako vždy perlil.
1. MISE - Příliš úspěšná praxe (2021) (epizóda)
Těším se na další díly. Seriál je velmi napínavý a herecké výkony jsou na české poměry dostačující. Má to prvky všeho, co mám osobně rád.
Ježko Sonic (2020)
Úžasné! Nic jiného. Je skvělé, že jde natočit i teď, film ve stylu klasických rozkošných rodinných komedií. V kině jsem to viděl 2x a online 4x. Stále bomba. Těším se na dvojku!.
Krajina ve stínu (2020)
Proč k sakru je ten film tak blbě černobílý? Herci nepůsobí věrohodně a vše působí velmi uměle! Hrozné!
Na Pavláska (2020) (relácia)
Je to skvělé. Moc mám rad tento styl pořadů a oslovilo mě to. Nudu pravidelný divák.
Princezná zakliata v čase (2020)
Jsem potěšen na plné čáře. Mladá krev tomu dala šmrnc. A je víc jak očividné, že FTV Prima točí kvalitní filmy a seriály. A idol Lambora je supercool. Ale pro malé děti to není.
Slnečná - Epidémia (2020) (epizóda)
Další skvělý díl. Obsazení je výborné a herci úžasní
Superšéf 24 hodin do pekla a zpět (2020) (relácia)
Pan Pohlereich září a valí hlášku za hláškou, skvěle. Baví to, tohle mi chybělo dávám plný počet