Posledné recenzie (5)
Kosmo (2016) (seriál)
Tak tohle je super seriál, ke kterému jsem nejdřív přistupoval s nedůvěrou a u kterého jsem se když jsem ho viděl mohl potrhat smíchy. Seriál, který se nebojí si rýpnout třeba i do USA „Naši vědci tam udělali geologický průzkum a zjistili, že je ohrožena demokracie.“ A ministr školství Lubor Šnajdr se svým tajemníkem (a se svým karťákem), vesmírná loď ve tvaru tramvaje, to je prostě nezapomenutelné.
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Tak jako velký fanoušek světa Star Wars jsem měl upřímnou radost, když Disney koupil práva a začaly se objevovat zprávy o nových filmech a seriálech. Tak nějak jsem v koutku duše čekal, že se budou tvůrci snažit držet již v knihách vytvořených dějových linek. Bohužel jsem byl zklamán jako už dlouho ne, vznikl z toho takový nijaký remake epizody IV. Naštěstí Rogue One je již o něčem jiném a doufám, že v tomto trendu už budou pokračovat.
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
Tak tohle je pro mě asi úplně nejlepší seriál, co jsem viděl. I když jeho kvalita se stoupajícím počtem sezón trochu klesala a zápletky se stávaly stále méně uvěřitelné. A mám pocit, že kdyby to tvůrci ukončili po třetí sérii, tak by se taky nic nestalo. Ale první tři řady byly naprostá pecka a celou dobu mě udržovaly v napětí. Výběr herců taky dobrý, třeba takový T-Bag v podání Roberta Kneppera byl prostě nezapomenutelný.
Posledný denníček (2)
2
Jo a taky mi dnes bylo povoleno psát komentáře :))