Recenzie (114)
Príbeh môjho syna (2012)
Na tenhle film asi nikdy nezapomenu. Silný příběh, který graduje velmi pomalu. Vtahuje vás do sebe docela nenápadně, ale zároveň velice silně. Vynikající hudba. Herecké výkony skvělé. Film, který se musí vidět.
Derek (2013) (seriál)
"Kindness is magic, Derek." She said it's more important to be kind than clever or good-looking. I'm not clever or good-looking, but I'm kind. Nečekal jsem, že Gervais někdy vytvoří něco, u čeho se nebudu smát. A už vůbec jsem nečekal, že vytvoří něco, co mě rozbrečí.
Vinou lásky (2011)
Cože? Based on actual events??? Šmarjá...moje chuť navštívit Japonsko se pomalu vytrácí. Ale jinak skvělej film.
Lollipop Monster (2011)
Tenhle film je tak děsně cool, že jsem z toho málem nastydl. Laciný a prvoplánový snímek. Vizuálně příšerné...i když byla vidět snaha (až moc bohužel).
Arirang (2011)
Absolutní otevřenost. Kimova nekompromisní upřímnost, kterou servíruje tím nejdrsnějším možným způsobem, mi vyrazila dech. A sbírat ho budu ještě pád dní. Zároveň předem lituji všechny diváky, kterým je Kim Ki-Duk jako osobnost a tvůrce úplně jedno a přesto na Arirang vyrazí. Předem varuji, bude to utrpení. Aneb - jak vystihl jeden z diváků odcházejícich z karlovarské projekce: "Koupím si kameru Marc II, vezmu lístek na tenhle film, položím ho na koberec, pochčiju ho, natočím to a pošlu na festival. Mám přece taky právo se vyjádřit".
Saturday Night Live (1975) (relácia)
Škoda, že jsem SNL objevil až teď. Hodně jsem si na tom ujel a každou epizodu si maximálně vychutnávám. Mimochodem...Seth Meyers je víc, než sympatickej a Kristen Wiig je víc, než vtipná.
Deuce Bigalow: Európsky gigolo (2005)
.
Kancl (2001) (seriál)
K posrání vtipný, o tom žádná. Ale mnohem víc mně sejmula ta romantická linie. Tim a Dawn. Dva lidi v kanclu si prostě sedli a jdou na to hodně od lesa. Asi nejrealističtější romance.
Kráľova reč (2010)
The King's Speech left me speechless.
Nejistá sezóna (1987)
Zlatý prciny...