Posledné recenzie (5)
Logan: Wolverine (2017)
Poslední film o Wolverinovi a i o X-Menech jak je známe. Film je mnohem vážnější než cokoli jiného ze škatulky filmů o X-Menech a řeší problémy kterými se v ostatních filmech nikdo nezaobíral. Pár nepovedených scén ve filmu je, ale celkový dojem a atmosféru nekazí. I přes vážnost filmu a minima akčních, "X-Menovských scén" si film udržuje atmosféru X-Menů. Pár překvapivých dějových zvratů i náhlých smrtí hlavních aktérů film pozvedává na novou, lepší a zajímavější úroveň a tím se od předchozích filmů příjemně liší.
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Dlouho očekávané pokračování této kultovní série se bohužel nevydařilo. Film vysvětluje děj mezi ním a koncem šestého dílu a kdyby jen vysvětloval, byl by dobrý. Bohužel je tu nuceně vytvořená zápletka, která ničí celkový dojem z filmu. Snaha vměstnat dramatické scény do míst kde absolutně nemají co dělat je až nepříjemná. Hlavní záporák se mění podle potřeby příběhu, chvilku je nepřemožitelný a v další scéně úplný neschopa. Pro ty kdo film neviděli doporučuji někde si přečíst těch pár příběhově důležitých věcí ale na film se vůbec nedívat, jsou to ztracené 2 hodiny.
Strážcovia Galaxie 2 (2017)
Pokračování jednoho z nejúspěšnějších filmů ze série Marvelu. Film se snaží vyrovnat se prvnímu dílu, jak množstvím vtipů, tak zajímavostí zápletky, která bohužel pokulhává. Doufal jsem aspoň v naznačení spojení s ostatními filmy od Marvelu, jak už to bývá, ale mé očekávání se bohužel nenaplnilo. Zápletka jak už bylo řečeno není nápaditá a hlavní záporná postava je až příliš silná.