Recenzie (104)
Axolotl Overkill (2017)
Co tím chtěl autor říci? Tak to fakt nevím ...
Podfukári 2 (2016)
Nevím, proč měl někdo potřebu tohle pokračování natočit. Jednička fungovala kvůli kvůli charakterovým zvratům, kdy z postav, o kterých jsme si mysleli, že je známe, se vyklubal někdo jiný. Tady je zvratů tolik, že jsem nestíhal sledovat, co se děje, kdo koho chce zabít atd. Humorné scény, které dělaly původní film takovým hitem tu působí spíš směšně. Nechápu taky, proč nemohli počkat, až se Isla Fisher vrátí z mateřské, protože to přeobsazení se fakt nepovedlo. Alespoň trochu pozitivně na mě působily velmi propracované magické triky, i když často hraničily s absurdnem.
Účastníci zájazdu (2006)
Kult.
Wonder Woman (2017)
Poptávku po filmu o superhrdince vyslyšeli Universal Studios a režii svěřili do rukou další ženě - Patty Jenkins. Film není pouze klasický "superhero" nesmysl, ale disponuje i jakýmsi morálním přesahem. WonderWoman staví na feministické bohyni Diane v podaní opravdu božské Gal Gadot a proto mu lze absurdní momenty plné nelogičnosti odpustit. Overall docela v pohodě, ale znovu bych už to vidět nechtěl.
Veľké malé klamstvá (2017) (seriál)
Fantazie. Takový společenský román skřížený s krimi. Mám rád, když může divák podle indícií vyvodit odhalení, což se zde stalo. Sice jsem nebyl pak tak v šoku, ale aspoň to nebylo tak nereálné, jako v jiných populárních detektivkách. Poslední díl byl - wow. Celou hodinu jsem v neskutečný křeči, abych zjistil, kdo s koho. Výborně natočený, skvělá práce se střihem, výborně podaný děj, prostě nemám co vytknout.
Prečo práve on? (2016)
Asi to zbytečně nadhodnocuji, ale když tento film dám do měřítka s podobnými komediemi, tak to považuju fakt za nadprůměr. Humorných situací tam bylo tak akorát, aby to nepůsobilo směšně. Nekoukaná tvář Zoey Deutch dala celýmu zážitku něco navíc a to množství skvělého camea si zaslouží hvězdičku samo o sobě (Tesla's Ellon Musk?). Jasně, neni to žádný oskarohodný umění, ale pobavil jsem se a to byl účel. A protože bylo příjemné vidět Bryana Cranstona v roli, která pro něj není typická a protože podobný typ komedií nemám z pravidla v lásce -> dávám překvapivý 4 hvězdičky.
Pochovaný zaživa (2010)
Dobrý příběh, ale zvratů na můj vkus pramálo. Místy zbytečné zdlouhavé, ale přesto slušná podívaná. Souhlasím, že překvapivě dobrý - jinak otravný - Reynolds.
Percy Jackson: More oblúd (2013)
Naprostá hovadina, která se navíc snaží kopírovat Harryho Pottera. Jako vážně? Wtf ten taxík?
Single Lady (2017) (seriál)
Nevkusná reklama na MAFRu ...
Rozpoltený (2016)
Vyvoleného jsem neviděl a tak mě konec tohoto filmu mírně zklamal. Doufal jsem ve vrcholný climax a pořádné rozuzlení. Split ovšem není špatným filmem. Originální scénář a temné kulisy z něj dělají vzrušující podívanou. Shyamalan tentokrát vsadil na neokoukané trio mladých dívek a na opravdu fantastického McAvoye, které si tímto výkonem říká o Oscara. Nebo o 23 Oscarů?