Recenzie (640)
Kukačky - Série 2 (2023) (séria)
O dvě třídy horší než první série. Zápletka hrozná, natahování a žádný drive. Retrospektivní začátky dílů také nic moc, jelikož samotná část rozzuzlení již byla dávno ukázána v těchto vsuvkách. Herci a hudba super - podtrženo sečteno, solidní dvě hvězdy.
Kukačky - Epizoda 13 (2023) (epizóda)
Naštěstí konec seriálu, konečně. Preferoval bych více otevřený nebo ne tak happy end konec. Jedině mě potěšila postava Davida a toho, že ho zavřeli. Fakt bída na to, že se mělo jednat o velké finále, bez překvapení, bez plot twistů...
Hviezdna brána - Prometheus Unbound (2005) (epizóda)
Začátek konce pro seriál SG. Postava Valy je neskutečně otravná, vlezlá a naprosto nevhodná do pořádného sci-fi žánru.
Hviezdna brána - Gemini (2005) (epizóda)
Jedna z lepších a zajímavějších epizod osmé série. Výborný plot twist na konci s robo Sam.
Hviezdna brána - Endgame (2004) (epizóda)
Další zápletka se Společností, moc mě tyto díly nebaví.
Hviezdna brána - Sacrifices (2004) (epizóda)
Slabá epizoda, nic moc mě na ní nezaujalo.
Hviezdna brána - Covenant (2004) (epizóda)
Jedna z nejlepších epizod, které se zabývají tajemstvím Hvězdné brány, Alec je opravdu tvrdohlavý a výtečně zahraný.
Hviezdna brána - Affinity (2004) (epizóda)
Opravdu povedená krimi epizoda zaměřená na civilní život Teal'ca.
Hviezdna brána - Avatar (2004) (epizóda)
Jedna z epizod, která se divákovi vryje do paměti, opravdu povedený scénář.
Hviezdna brána - Icon (2004) (epizóda)
Akčnější epizoda, i přes to ne až tak dobrá.