Recenzie (82)
Boba Fett: Zákon podsvetia - Kapitola 3: Ulice Mos Espa (2022) (epizóda)
Xddddd
Matrix Resurrections (2021)
Mohlo to byt tak dobry...
Spider-Man: Bez domova (2021)
Nevím jak mám hodnotit, ale fanservice to byl fakt dobrej. Je to dobrý :D jen už z toho marvel světa asi nejsem až tak odrovnanej, jako kdysi. A chybí mi to. Pouze opravdová bomba ve mě probudí znova ten hype marvelu. A to tento film asi není. Rozhodně palec nahoru marvelu za to, že se nebojí vesmír rozšiřovat a nebojí se experimentovat a riskovat. Vyplácí se. Kdybych nebyl tak zvědavej na to, kam tohle všechno ještě vede, už bych se marvelemasi rozloučil. Jen škoda, že skoro ten samej film už vyšel před 2 lety, akorát byl animovanej a o dost lepší. Plný počet dát nemůžu, ale bylo to fajne :) nezklamalo.
Čo keby...? - Čo keby... Pozorovateľ porušil svoj sľub? (2021) (epizóda)
Stupidní a nelogický. Místy trapný. Absolutne pohřbený potenciál, který nastavil minulý díl. Díry ve scénáři a stupidní rozhodnutí. Já vím, že je těžký udělat dobrý finále, ale tohle je fakt bad. Celej tenhle seriál má doslova nekonečný možnosti a obrovskej potenciál, ale jen jeden díl ten potenciál opravdu využívá (8. díl). To je na tomto seriálu to nejhorší. Zkažený finále to dorazilo.
Spider-Man: Paralelné svety (2018)
Jeden z nejlepších filmů všech dob. Nejen jako celek, ale každá sekvence, každý moment, každá replika a každý snímek.
Sexuální výchova - Epizoda 1 (2021) (epizóda)
Až na debilní scénu s nahým Robinem Arrynem to bo wholesome <3
Prvý kontakt (2016)
Po všech stránkách naprosto luxusní filmařina... Denis Villeneuve prostě umí dělat filmy. Akorát je dělá pomalé a člověk musí dávat pozor, a taky v jeho filmech není takový ten "drive", který vás vtáhne do děje a díky tomu 2 hodiny utečou jako 30 minut. Tyto 2 hodiny jsem si užíval čirou kvalitu, promyšlenost a hudbu, ale i přes to tak nějak cítím, že nemůžu dát 5 hvězd. Takhle na mě film působí.
Kráľ Artuš: Legenda o meči (2017)
Půlka efektů je trošku horší, sem tam nějáká hovadinka, ale jinak pěkná povídka. Vizuál super a hudba přidává na epičnosti.
Tiché miesto: Časť II (2020)
Stejně kvalitní, se stejnými problémy jako jednička. Možná trošku přibylo nelogického chování a momentů, ale pořád solidní pokračování. Rozhodně to bylo "větší" než jednička. I like it.
Rozhnevaný muž (2021)
Guy Ritchie mě jako vždy odradil svým divným trailerem, jen aby mě výsledek o to víc překvapil. Kvalitní akčňáček s kvalitním obsazením a atmosférou. Čas při koukání ubíhal rychle. Kvalitní filmařina, ale nedal si tolik práce se scénářem a hudbou. O 2 levely horší než briliantní Gentlemani. První 2 třetiny top, třetí třetina akční nářez o něco slabší, ale pořád ok. Akce tady aspoň za něco stojí. Dost solidní 8,5/10.