Recenzie (20)
Hacksaw Ridge: Zrodenie hrdinu (2016)
První polovina výborná, to druhá jenom uspokojivá. Akční scény na mě působily až moc velkolepě. Garfield výborný
La La Land (2016)
Sympatický,klidný film. Emička s Ryanem jsou supr.
Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
Ta atmosféra. To charisma Dartha Vadera. Nejlepší díl.
Ženy v pokušení (2010)
Trapně nereálný a velmi klišovitý film
Ako na vec (2002)
Otravný klišovitý film s nesympatickými postavami
Baron Prášil (1961)
Vizuální stránka dokonalá, příběh trošku slabší
Lída Baarová (2016)
Divný film, který zkazil špatný režisér a scénárista a taky šílený dabing
Anjel Pána (2005)
Příjemná pohádka se sympatickou Zuzankou Kajnarovou
Lietam v tom (2009)
Celkem otravný nezajímavý film
Prázdniny (2006)
Tyto typicky nalinkovávané romantické filmy začínám nenávidět