Recenzie (12)
Monk (2002) (seriál)
Monk je rozhodně můj přítel, viděla jsem to snad 100x a vždycky se k němu ráda vrátím.
Čarodejnica (2015)
To jako fakt? Bože toto byla taková hovadina, že jsem málem umřela nudou, než to skončilo.
SpongeBob v šortkách (1999) (seriál)
Chytrá Sandy, hlupák Patrick, hamoun Krabs, kamarádský Bob a věčně naštvaný Sépiák.. tahle banda jistě pobaví větší i menší diváky
Pingu (1990) (seriál)
Klasický plastelínový seriál :D byl cool před 20 lety, je cool i dnes
Červíčkovia (2009) (seriál)
Už pro jednoduchost a plastelínovou animaci si moje děti tento večerníček velice oblíbily. Mě neoslovil, ovšem hodnotím dle našich dětí :)
Annabelle (2014)
Ano, známá děsivá panenka Annabelle.. uaaaa 10x různé zpracování už nemůže vyrážet dech. Za mě 3*
V zajatí démonov 2 (2016)
V zajetí démonů je pro mě jistě ten nej horor.. ovšem s jedničkou se měřit nemůže. Wan semohl vyřádit lépe, umí to. Jinak za mě 5*
Dinosaurové (1991) (seriál)
Koukala jsem na tento seriál před více jak 20 lety, byvil mně tenkrát a baví mě i dneska, když na něj koukám se svýma dětma
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
Nádherná nostalgie, vrátit se zpět do věku 11 - 12 let :) Už jen ta úvodní znělka a tunel mi naháněly husí kůži. Jonathan byl můj idol. Některé příběhy mi vyrazily dech a opravdu nebylo třeba hororů. Super vzpomínka, za mě 4*
Hospoda (1996) (seriál)
Ale ano.. dá se těch 52 dílů krásně dokoukat. Samozřejmě jsou nějaké díly o něco slabší, ale jsou tam bezvadný hlášky, hlavně ty, které se týkají pana domácího :)