Recenzie (54)
Hedwig a Mizerný palec (2001)
Skvělý příběh, skvělá hudba, skvělí herci, k tomu skvělé kostýmy (hlavně Hedwig). Tomuhle filmu se nedá vytknout snad nic, možná jen trochu podivný konec. Film, u kterého se člověk zamyslí, zasměje a někdo si třeba i trochu pobrečí. Srdcovka číslo jedna. "It is clear that I must find my other half, but is it he or she?"
Záhada Blair Witch (1999)
První horor, který jsem ve svém životě viděla, bylo mi asi devět a krve by se ve mně nedořezal. Dokumentární zpracování (tenkrát, řekla bych, ještě originální pojetí natáčení filmu) ve mně ten strach ještě utvrdilo a věřila jsem, že se to vážně stalo - a už nikdy do lesa nešla sama. Dnes už vím, jak to je, ale do lesa sama stejně chodit nebudu :)
Underworld: Prebudenie (2012)
Vrátila se Kate, což je dobře, protože na ní celá tahle série stojí, bohužel na jedničku a dvojku to už rozhodně nemá a myslím, že pokud budou další díly, tak ani mít nebude. Nemá cenu nad tímhle filmem moc přemýšlet, spíš si jenom sednout a užít si akční scény, kterých je pořád dostatek a pořád jsou celkem fajn.
Jízda smrti (2007)
Po výborné úvodní lekačce jsem čekala slibný zážitek, který se bohužel nedostavil. Film s přibývající stopáží rychle ztrácí na kvalitě, až si člověk začne kontrolovat, kolik minut ještě bude muset vytrpět, protože chování postav a hlavně jejich herecké ztvárnění je k pláči. Nehledě na náboženskou sektu, v retardovanějším podání jsem ji asi ještě nikdy neviděla a konec to ani trochu nezachránil.