Recenzie (1 402)
Prepadovka 2 (2014)
Vizuálne je to fakt dobré, takže tie akčné scény sú tým pádom doslova umelecká záležitosť. Väčšina tu chváli aj dejovú líniu, ale ja som bol v tomto ohľade sklamaný. Je tam veľké množstvo postáv, ktoré mi prišli všetky na jedno kopyto a keď si k tomu pripočítam prehnanú stopáž, tak som nemohol hodnotiť tento martial arts film pozitívne.
Vražda na objednávku (1954)
Dokonalá vražda neexistuje, ale dokonalý režisér, ktorý režíroval dokonalé filmy, existoval - Alfred Hitchcock. Výborná konzervačka, ktorá sa pohráva s kľúčmi, ktoré postupne otvárajú a zatvárajú dejové záhady.
Old Boy (2013)
Kórejský originál patrí medzi moje najobľúbenejšie filmy a tak som trochu s pozretím váhal, ale na druhej strane som bol aj zvedavý, ako sa s týmto príbehom pomsty pohral Spike Lee. A musím, chválabohu, napísať, že to nedopadlo najhoršie. Josh Brolin bol dobrá voľba a úpravy v scenári sa tiež podarili, takže 4* mi prídu fér... :o)
Birdman (2014)
Celkom chápem tých, čo boli z tohto filmu sklamaní a aj u mňa prevládali hlavne podobné pocity. Je však pravda, že som nemal veľké očakávania, keďže už samotný námet ma nezaujal. Čo však musím pochváliť, je technické spracovanie, ktoré je vcelku originálne a pri takejto stopáži filmu dosť odvážne. A vďaka tomu dávam nadpriemerné hodnotenie, lebo 3* sú podľa mňa málo. (Oscar zase raz nie je až tak v správnych rukách, ale nie je to prvý a ani posledný krát.)
Odpojiť (2012)
Jeden z najlepších film, ktoré som videl v poslednom období! Scenár je fakt skvelý a to prevedenie v súčasnom online štýle... no paráda. A keď film vrcholí v scéne "multi-konflikt", tak som mal doslova husiu kožu. Vrele odporúčam!
John Wick (2014)
Príbeh nič moc, ale ten pocit, ako keby som hral nejakú akčnú videohru je vcelku originálny a vďaka tomu dávam nadpriemer. 70%.
Veľká šestka (2014)
Po čase ďalšia vtipná a akčná disneyovka, ktorá má aj dobrý scenár a hlavne skvelú zapamätateľnú postavičku v podobe Baymaxa. Deti v ňom nájdu svojho marshmallowa a dosplákov potešia viaceré vydarené hlášky.
Monštrum (2003)
Krásna Charlize Theron tu vyzerá brutálne škaredo a nechutne... Už len kvôli tomu sa tento "true story" film oplatí vidieť.
Stratené dievča (2014)
Som spokojný... Tešil som sa na tento film a dostal som to, čo som očakával. Zaujímavý príbeh, prekvapivé zvraty, kvalitné herecké výkony, fajn hudba a tiež neokúkaný záver. Fincher je pre mňa stále pojem a verím, že sa to nezmení ani pri ďalších jeho počinoch.
Pozemšťané (2005)
Nechutné pozeranie, ale, žiaľ, je to presne tak. Aj keď sa kvôli tomuto filmu nedám na vegánstvo, tak sa minimálne začnem správať k našej zemi a zvieratám ešte lepšie, ako doteraz... :o) (okrem komárov!)