Obľúbené filmy (7)
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
Hry o život: Drozdajka 2 (2015)
Hobit: Bitka piatich armád (2014)
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Creed (2015)
Jakožto fanoušek série Rockyho mě film Creed velmi zaujal. V tomto filmu se mi líbilo jak skvělé obsazení herců, tak výborně vymyšlený příběh. Film ve mně probudil takový zvláštní pocit.. motivace a úspěchu. Myslím si, že Silvester v roli trenéra odvedl výbornou práci a rád bych ho viděl i v druhém díle. Hodnotím pěti hvězdičkami a chválím dobře odvedenou práci.
Interstellar (2014)
Film, který si zaslouží pět hvězdiček. Nejen za příběh, provedení, ale hlavně za výborný herecký výkon. Scény, kdy Matthew volá se svojí dcerou, nebo ji potká na konci filmu, byly opravdu výborně provedené. Dokázaly v člověku vyvolat takový pocit smutku. Film se mi líbil, ale divák u něj musí hodně přemýšlet a dávat pozor, aby příběh pohochopil.