Posledné recenzie (28)
Avengers: Endgame (2019)
POZOR SPOILERY, KDO JEŠTĚ NEVIDĚL AŤ NEČTE, ALE BEZ PÁR SPOILERŮ NEMŮŽU OBJEKTIVNĚ VYJÁDŘIT SVÉ HODNOCENÍ. Film se dá rozdělit do 3 dějství. Na začátku se znovu potkáváme s přeživšími z Infinity War a je tu trochu dlouhá dějová linka plná povídání, odpouštění, atd. Palec nahoru za Thora, palec dolů za profesora Hulka. A když se všichni sejdou tak začne to pořádné druhé dějství. Sice při hledání kamenů se naseká spoustu časových chyb, ale to v tomto případě budiž odpuštěno. Vše graduje brutální bitvou, která je snem každého MCU honimíra. Doufám, že bude ještě nějaká prodloužená verze filmu. Některé postavy totiž nedostali ve finální bitvě moc prostoru. Na druhou stranu sem byl překvapen, že Captain Marvel ve své sólovce pěstmi ničí vesmírné lodě, ale tady má co dělat se vyrovnat Thanosovi. A ještě jeden poznatek z bitvy. Vím, že se teď Hollywood snaží být vyvážený, ale okamžik kdy se kolem Spidermana sejdou všechny ženské postavy je přímo do očí bijící agitka. Co říct závěrem. Endgame je důstojné zakončení dlouhé ságy a sem rád že sem mohl být u toho, ale pořád sem z toho neměl takový WTF efekt jako z Infinity War. Tudíž 4 hvězdy
Spider-Man: Návrat domov (2017)
Normálně mě Spiderman jako postava ani jeho filmy moc nebaví. Ale Homecoming mě příjemně překvapil. Michael Keaton je v roli zlého Birdmana skvělej. Sice to má občas blíž k teenager comedy, ale jinak slušná komiksovka.
Transformers: Posledný rytier (2017)
Co to ku*va bylo??? MB skáče z jedný časový osy do druhý. Všude to vybuchuje, mlátí se tam roboti v takovým tempu, že ani nestíháš kdo je kdo. Střih je tak rychlej, že přijde buď bolest hlavy nebo epileptickej záchvat. Jedna věc se ale Míšovi musí nechat. Ten člověk prostě nezná hranice. A je jedno jestli nevkusu, explozí nebo digitální omáčky.