Obľúbení kameramani (10)
TOP 3: 1. Strom života * 2. Gravitace * 3. Revenant
TOP 3: 1. Tenkrát na Západě * 2. Hodný, zlý a ošklivý * 3. Jméno růže
TOP 3: 1. Mullholand Drice * 2. Lost Highway
TOP 3: 1. Requiem za sen * 2. Fontána * 3. Černá labuť
TOP 3: 1. Rivalové* 2. Milionář z chatrče * 3. 127 hodin
TOP 3: 1. Společenstvo prstenu* 2. Návrat krále * 3. Dvě věže
TOP 3: 1. Stud * 2. 12 let v řetězech * 3. Hlad
TOP 3: 1. Až na krev * 2. Magnolia * 3. Město
TOP 3: 1. Let č. 93 * 2. Smrt čeká všude * 3. Kapitán Phillips
TOP 3: 1. Tenká červená linie, 2. Perníkový táta* 3. Statečné srdce