Recenzie (309)
Earth (2007) (TV film)
Nádherné záběry a hudba člověka vtáhne do dění na naší planetě. Hodinu a půl jsem byl v relaxačním tranzu.
Lovci pokladov: Kniha tajomstiev (2007)
U jednicky jsem se alespon nenudil. Opravdu jsem ve filmu nenasel neco navic co by v jednicce nebylo a co bylo novy, tak bylo trapny. Trochu lituju Harrise, ze se do tohoto projektu zamichal :(
Bankový kuriér (2008)
Stylovej krimi akčák, který se nese ve stylu 70. let a odehrává se v Londýně. Z počátku lehce vypadající bankovní loupěž, která vyústí v pořádnou tahanici mezi gangstry a MI-5. K tomu přidám Jasona Stathama a pohodovej soundtrack provázející celej film. Donaldson se mi poslední dobou hodně líbí a doufám, že takto bude pokračovat, protože tadyto je 95% záležitost.
Superhrdina (2008)
Zkouknul jsem trailer, pak film a nenašel jsem rozdíl kromě ztráty času při koukání na film. Takže doporučuji trailer, kde je pár vtipných scén, protože ve filmu se jich víc nedočkáte. 1* za Leslieho Nielsena.
Než sa diabol dozvie, že si mŕtvy (2007)
Lehce nadprůměrný scénář herecky vyzdvyhnou bratři Philip Seymour Hoffman a Ethan Hawke, kteří celý film staví do jiných rozměrů a já se celou dobu nenudil a vychutnával si jejich herecké výkony a nahou Marisu Tomei ;-)
REC (2007)
Filmů o zombie už tu byla spousta, ale nikdy z pohledu herce kameramana, který natáčí dokument o hasičích se sympatickou reportérkou. Děj je velice realistický a odehrává se v malém činžovním domě, který je náhle uvězněn v karanténě spolu s jeho obyvateli, pár hasiči a policajty, což na atmosféru zabůsobilo bezvadně. K tomu připočítám doladěný konec, kdy se dozvíme odkud se infekce pohlcující jednoho člověka za druhým vzala (a poznáme i její zdroj), což mi v jiných zombiečárnách chybělo. Takže nápad a realičnost vás strhne ve výbornou podívanou.
Cloverfield: Monštrum (2008)
Slabší 4 hvězdičky a to za nápad a efekty. Úroveň klesla spolu s rádoby milostným příběhem a trapným koncem.
Votrelci vs. Predátor 2 (2007)
Mám rád Aliena. Mám rád Predátora, tak proč jsem se u těchto dvou sci-fi akčních hororů nudil? Počítačových efektů byla hromada, druhá hromada zohavených lidských těl a třetí hromada, kde leželi vetřelci pobití mezigalaktickým lovcem trofejí. Páni režiséři měli v rukou výbornej materiál, ale bohužel s ním špatně naložili. O něco lepší než úplně bezduchá jednička, bohužel to stačí jen na tři hvězdičky.
Rambo: Do pekla a naspäť (2008)
Rambo is back!!! Fuck the world !!!! Run, shoot, kill, run, kill kill kill kill kill!!! Klasika, kterou každej čekal a dočkal se jí stoprocentně.
Pasca v džungli (2006)
Christian Bale jako zajatec ve Vietnamské válce. Excelentní výkon mého oblíbeného herce. Dobrá práce režiséra a kamery. Škoda toho amerického konce jinak bych dal plnej počet takhle jen 80%