Recenzie (60)
Spider-Man: Návrat domov (2017)
Po chvíli mě omrzelo poslouchat neustálé ruchy T. Hollanda. Celkem pěkný CGI i hl. záporák. Vše ostatní mě ničím nezaujalo. Celkem slabý na Marvel.
...a rána sú tu tiché (2015)
Dost pěkně natočená válka. Velmi neotřelý námět a provedení. Nemám co vytknout.
Čierny panter (2018)
Pěkně zpracovaná solo Marvelovka. Black Panther mi v Avengers kolektivu přijde velice v pohodě. Film sice není nějak extra dynamický, ale rozhodně nenudí. Vyšší nadprůměr.
Ant-Man a Wasp (2018)
Pěkně zvládnuté pokračování. To lepší od Marvelu, více netřeba. Post credit scéna, top!
Král Lear (2018) (TV film)
Koncert A. Hopkinse, který bohužel nemá (kromě jeho) nic nabídnout. Pěkná hra s jazykem. Víc mě bohužel v tomto filmu nenadchlo.
Na cestě (2012)
Po první půlce, která působila trochu utahaně a lacině se dostaví mnohem lepší zakončení. Dohromady to vydá za lepší průměr.
Pablo Escobar: Nenávidený a milovaný (2017)
Naprosto neskutečná podívaná. Javier Bardem se Pabla zmocnil s takovou grácií, že herecký výkon P. Cruz byl naprosto zastíněn.
Za každú cenu (2016)
Slušný drama, trochu jednotvárná zápletka, zbytečné smrti a celkem moc otevřený konec.
Warcraft: Prvý stret (2016)
Dobrá fantasy. Dost akce, pěkný CGI, pěkná scenérie i hudba. Zápletka příběhu trochu jednodušší a provedení celkem průměrný.
Deadpool 2 (2018)
Vtipem, akcí a narážkami nabytá Marvelovka, která splnila svoji podstatu na jedničku.