Posledné recenzie (205)
Chudiatko (2023)
První polovinu filmu hodnotím jako mírný nadprůměr, párkrát jsem se pousmál vtipným dialogům, ale čím byla hlavní hrdinka řekněmě dospělejší a samozřejmě emencipovanější, tak se to vše převrátilo v jednu přenádhernou femo pohádku. 20%.
Midsommar (2019)
Přes 2 hodiny neuvěřitelné nudy, nesympatických charakterů, demence a nulové atmosféry. Po půlhodinovém otvíráku, který by nás měl seznámit alespoň minimálně s postavami se naše partička přerostlých teenagerů vydává na výlet do Švédska, kde následně sledujeme 2 hodiny ukrutné nudy, kde si na louce. Jak to celé dopadne, je každému kdo neprodělal frontální lobotomii jasné během několika minut, ale i tak je to nelogické chování postav přehnané a to dokonce i pro tento žánr, kdy to bývá standardem. Dal jsem nejdříve dvě hvězdy, ale když nad tím přemýšlím, tak musím jednu ubrat, protože ten film, ne jen, že u mě nevyvolal žádné emoce, ale dokonce mě naštval. 30%.
Kentavr (2023)
Pozor tohle byl thriller jako prase a to především díky výkonu Juri Borisova, co by podivínského taxikáře, o kterém je 3/4 filmu divák na pochybách co že je to vlastně za týpka. Ty skoro 2 hodiny utekly jak voda a já se náramně bavil, takže krásných 90%.