Recenzie (189)
Spiderhead (2022)
naprostá blbost, která navíc působí velice lacině.
Vysoká hra (2020) (TV film)
Na České poměry dobře zvládnuto. Krajčo slušný herecký výkon. Občas chvílemi překombinované, ale i tak příjemné překvapení.
Bez vědomí (2019) (seriál)
Povedená záležitost s hutnou atmosférou a výbornou zápletkou.
Nevesta na zabitie (2019)
Za tu koncovku 4 hvězdy ;)
Aquaman (2018)
V půlce filmu vypnuto, sorry jako.
Bimileui seob (2017) (seriál)
Shlédnuta první série a opravdu silný zážitek.
Dunkirk (2017)
Zkuste si představit tento film bez podmanivé hudby Hanse Zimmera. Víc asi po všech komentářích není třeba dodávat.
John Wick 2 (2017)
Asi už začínám být na tyhle čistokrevné akčňáky trochu starý. Scény s přestřelkami ve mě evokovali Equilibrium, byli celkem zajímavé, ale vše příliš prvoplánovité. V tomto žánru nejde ale asi příliš jinak.
Ozark (2017) (seriál)
Chytne a nepustí az do konce.
Zabijakov osobný strážca (2017)
Američané udělali z Běloruska zemi plnou terorismu🤣. Jinak celkem vtipně pojatá akční komedie.