Recenzie (6)
Furiosa: Mad Max sága (2024)
Nejlepší revenge story od dob Kill Billu.
Kaskadér (2024)
I’m just Kaskadér. Film, při kterém se musel bavit celý štáb.
Duna: Časť druhá (2024)
Villeneuve si zde splnil svůj sen a já jsem moc rád, že jsem mohl být u toho.
Aftersun (2022)
Pomalé, ničím nerušené záběry a to nejjemnější objetí. Nic tak lidského už nikdo nenatočí. Miluji a pláču.
Wonder Woman 1984 (2020)
DC Comics a jeho open letter about letting go.
Avatar: Cesta vody (2022)
Nejkrásnější zážitek posledních let. Tři hodiny jsem jen zářil, víc slov netřeba.