Recenzie (40)
Predvianočná nočná mora (1993)
Geniální písničky s geniálními efekty... Tenhle film si prostě musíte zamilovat už jenom proto že je od Tima Burtona...
Smrtonosná pasca 4.0 (2007)
"Wow chlape, tys sejmul vrtulník autem!" "Jo, došli mi náboje..."
Firefly (2002) (seriál)
Mezi Scifi seriály je to pro mě jasná dvojka hned za perfektním Farscape... Divoký západ v kosmu je zkrátka Terra Incognitta a pro mě bylo tou největší slastí ji prozkoumat a přitom plakat, nebot tohohletoho skvostu se natočilo jen asi 14 dílů zakončených filmem...
Náuka o snoch (2006)
Už Gondryho klipy hýří nápady a nekonečnou fantazií a to co předvádí ve filmech je ještě převyšuje... Tenhle film je naprostá kaše z haše ale okouzlí vás a bdue vás bavit až do konce, kdy si řeknete: o co tam sakra šlo?
O 28 týždňov (2007)
Musím říct že sem čekal něco víc... impozantnějšího... Chvilka na začátku je bohužel asi jediná "napínací scéna" a zbytek filmu se v některých momentech možná až nepříjemně vleče... Ne tak parádní jako 28 dní ale stále dobrá zábava
Eragon (2006)
Ale co... Věděl sem na co se to budu koukat a už i knížka mi dost podezřele připomínala Star Wars takže mě pseudo Mark Hamil v roli eragona skywalkera moc nepřekvapil
Doba ľadová 2 (2006)
Čekal sem větší nářez... Pro mě osobně je to vcelku zklamání...
Prázdniny Mr. Beana (2007)
Obrovské zklamání... Čekal sem že umřu smíchy ale zasmál sem se jenom párkrát a navíc dost nesměle...
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Zatím nejlepšíá anime seriál co sem viděl...
Piráti z Karibiku: Na konci sveta (2007)
Ne tak povedené jako dvojka ale pořád vcelku zábavné... Některé vtipy jsou kulervoucí jiné dost slabé... a JAckova šílená chvilka na ostrově Davy Jonese s haldou krabů mi připomínala KOTORa...