Recenzie (103)
Cannibal (2006)
Snímek dokonalý po všech stránkách. První polovina vůbec není nudná ani trapná ,pokud člověk chce film vnímat jako celek a ne čekat až přijde na lámání chleba :)
Provokation (2002)
Pro všechny, co si rádi udělají výlet za hranice "normálních" filmů. Mám dojem, že Marian je velký fanda jedné krásné osoby, která se jmenovala Albert Fish.. :) excelentní jednohubka.
Shinjuku kuroshakai: Chaina mafia sensō (1995)
Obchod s orgány, homosexuální triáda, problém přistěhovalců, policie s velmi nekonvenčními výslechovými metodami a občas nějaká vtipná hláška. Tento film předčil všechna má očekávání. 10/10