Recenzie (107)
Lepší svet (2010)
Po dlouhé době film, který mi přišel opravdu uvěřitelný - postavy vypadaly a chovali se jako lidé, nadhozená témata se mě někde uvnitř dotkla. Prostě, důkaz, že film mě nebaví jen jako odpočinková konzumace, ale mám rád i přemýšlení a něco do hloubky...
Pozemšťan (2007)
Výborné drama - jedna místnost, několik postav, poutavý příběh.
Fantastický pan Lišák (2009)
Výborná zábava - svižné, vtipné a chytré.
Sherlock Holmes: Hra tieňov (2011)
Zábavné - přes všechny anachronismy a místy nepřehledný děj, ve kterém jsem se trochu ztrácel. Vše výborně vygradováno do závěrečné čtvrtiny.
Nebo nad Berlínom (1987)
Pokaždé když tento film vidím, je o něčem jiném a někde hluboko se mne dotýká.
Máme pápeža! (2011)
Evropský film žije!
Lurdy (2009)
Moc se mi líbil styl vyprávění - až dokumentární odtažitost, kdy vše pozorujeme z dálky, tak nějak náhodou... Rozhodně se na to musím podívat ještě někdy znova.
Mupeti (2011)
Ohromně příjemný a zábavný rodinný film - dobře jsem se bavil, několikrát i velmi upřímně zasmál a pro loutky (a muppety zvlášť) mám zkrátka slabost!
Dvanásť rozhnevaných mužov (1957)
Jedna místnost, dvanáct herců a skvělý film. Důkaz, že dobré filmy nepotřebují obří rozpočty, kulisy a efekty.
50/50 (2011)
Výtečný film o těch nejjednodušších a nejzákladnějších věcech v životě. Věřil jsem tomu od začátku do konce, je to ucelené, výborně zahrané, vyvážená hloubka a humor. Doporučuji.