Recenzie (177)
Penny Dreadful (2014) (seriál)
Po dokoukání 2. dílu hodnotím plnou palbou. Zatím se seriál nepodobá ničemu ze současné produkce. Výběr herců na jedničku a londýnskou mlhu mám pod nehty ještě teď!
Zbohom, baby (2007)
Nejvíc mě dostal ten konec. Ano,spravedlnost zvítězila,ale ruku na srdce-bylo to hořké vítězství,které možná nikomu neprospělo.
Sedem (1995)
Neskutečný nářez. Plná palba už navždy.
Počiatok (2010)
Vizuálně dokonalé. Na příběh jsem se musela soustředit a i tak.... Leo výborný,ač mi není sympatický,musím uznat,že zraje jako víno a hraje čím dál lépe,taky má šťastnou ruku na výběr filmů,takže se jeho jméno stává zárukou kvality. Počátek je vynikající film,po všech stránkách zážitek.
První republika (2014) (seriál)
Trapný pokus o historický seriál s nesympatickými herci. Jedna hvězda za období,ve kterém se to odehrává. Hodně,hodně špatné.
Mestečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Agent Dale Cooper nemá chybu,i po letech mě seriál baví. Těch obskurních postav,napětí,tajemno,odkazy na různé konspirační teorie...pořád v něm lze najít něco nového. Lynch zkrátka umí.
Príbeh kmotra (2013)
Výborný Vetchý,škoda toho konce-jinak by to bylo na 5 hvězdiček.