Posledné recenzie (7)
Šéfovia na zabitie 2 (2014)
Tak takhle jsem se u filmu dlouho nenasmála:) Opravdu povedená komedie, určitě doporučuji!
Galapágy 3D: Zázrak přírody (2014)
Moc hezky zpracovaný dokument o Galapágách. Je zde vysvětlen vznik samotných ostrovů a také jaká zvířata na ostrovech žijí, jak se tam dostala a jak se vyvinula... V 3D to má magickou atmosféru:)
Liečiteľ (2013)
Moc hezký film, který pojednává o léčitelství ve středověku. Věci, které jsou pro nás samozřejmostí, byli dříve tabu a v tomto filmu jsou ukázány nejrůznější problémy, které musela medicína překonat, aby se dostala na dnešní úroveň. Děj je provázen romantickým příběhem.