Posledné recenzie (13)
Vymedzený čas (2011)
Výborná myšlenka, ale zpracování mě neuchvátilo (pro mě srovnatelné s Hunger Games). Osobně mám ráda sci-fi, který i lehce poukazuje na to, kam společnost směřuje a že to není vždycky úplně nejlepší (v tomhle je top Black Mirror). Ale bohužel, herecké obsazení mi vůbec nesedlo, děj mi přišel hrozně uspěchaný, často jednání beze smyslu, pár povedených vtípků a nejsilnější z celého děje byla romantická linie. Takže ve výsledku romantika jako v 95% romantických filmů, kde jeden z páru je z nejbohatší vrstvy a druhý naopak z bídných podmínek...
Wonder Woman (2017)
Nemůžu si pomoct, od momentu, co jsem viděla trailer, jsem se tolik těšila. Slibovala jsem si akčně-romantický film. Romantiku komentovat nebudu... očividně zas problém dnešní doby - násilí ve filmu být může, erotika ne. Akčnost byla tak přehnaná, přeefektovaná, přezpomalovaná, že by člověk usnul. Některé scény byly tak předvídatelné, až to bolí. Některé rádoby vtipy tak nevtipné... Akční scény mi někdy připadaly jak vykradený Matrix a jindy (obvzlášť kombinace zpomalení a hudby) Kill Billa, při finální bojové scéně mi to zase připadalo jak vykradený poslední díl Harryho Pottera 😂
LEGO® Batman vo filme (2017)
Musím říct, že jsem neměla velká očekávání. Říkala jsem si "Lego příběh" byl skvělej, tak dobrý to nebude. Je pravda že u Lego příběhu jsem se nasmála daleko víc, ale tohle bylo taky skvělý 😊 nechyběly hlášky a výborný zvuky při střílení atd, příběh dával i docela smysl (což jsem moc nečekala, protože jsem zkoušela nějakej starší lego hrdinskej film a ani jsem ho nedokoukala jak nudný mi to přišlo), nechyběly narážky na Batmana/Supermana (filmy) a co já osobně musím ocenit nejvíc, objevili se Dálkové (Doctor Who), což pro mě osobně bylo teda velký překvapení. Na na na na na na na na Batman!