Posledné recenzie (8)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Je těžké ohodnotit seriál, který je do jedné části vaším nejoblíbenějším a v té druhé na něm sotva zvládnete udržet pozornost. Ale ano, i přesto se o nějaké to zhodnocení pokusím. Death note má zajímavý příběh, to rozhodně. K tomu mu přihrává i geniální zpracování Bohů smrti (Ryuuk a jeho jablka, ehm), zobrazení myšlenkových pochodů jednotlivých aktérů a inteligenční souboje, které nás provázejí seriálem od začátku do konce. Není to ovšem nic, co by průměrně inteligentní divák nemohl pochopit, tak se neděste. Dalším plusem tohoto seriálu jsou postavy. Matsuda, L, Ryuuk - zaručeně nejlepší postavy. Koneckonců, Ryuzaki je mou nejoblíbenější postavou ze všech anime (zatím). Koho ale ráda nemám, je Light, následován Misou, Mellem a Nearem. Konec prostě hrozně zmršili a posledních 10 nebo kolik dílů za to snad ani nestojí. I přesto zůstává Death note seriálem úžasným, k jehož 26. dílu se třeba i ráda vrátím. (Mimochodem, byla jsem jediná, kdo v tom viděl prvky shounen ai?)
Free! - Iwatobi Swim Club (2013) (séria)
Roztomilý, krátký kousek, který mi zabral jedno odpoledne. Rozhodně stojí za zhlédnutí, už kvůli tomu chytlavému openingu a poměrně dobrému endingu. Osobně jsem si oblíbila hlavně Rina, ale to už tak u mě bývá, že si neoblíbím ty nejkladnější postavy. K popukání byl třeba i Nagisa a Makoto ušel, dokud nebyl až moc s Haruem (přeci jen, já jsem tým Rin/Haru). Kdo mi teda lezl na nervy byl Rei... mimochodem, asi si dám brzy makrelu. Každopádně doporučuji všem, kteří nemají žádné předsudky vůči homosexualitě. Ač se tam nic takového nevyskytuje přímo, moje gaye-milující dušička tam toho viděla až moc (a že pár takových dušiček znám i mimo tu svou).
Once Upon a Time in Wonderland (2013) (seriál)
Po dvou dílech mám pocity krapet smíšené. Once upon a time je perfektní seriál, na který nedám dopustit, ovšem co si myslet o tomto spin-offu, na to jsem ještě nepřišla. Je to plné laciných triků, některých prkenných triků a celkově to na mě působí... jako hrozně divný Wonderland (tedy, Wonderland MÁ být divný, ale tohle se mi nelíbí vůbec...^^). Každopádně představitelka Alenky není zas tak hrozná a dá se skousnout, Kluk je bezvadný a Cyrus taky není marný. Takže i přes královnu pornohvězdu a nesympatického Jafara budu koukat dál, zvědavá, co mě ještě potká.