Recenzie (96)
Čarodejnice (1990)
Tenhle film z duše nenávidím, proto jedna hvězdička. Jako malá jsem se na něj nechtěla ani dodívat, z představy, že se děti promění v myši pro mě byla tak odpudivá, že se mi z toho zvedal žaludek. U filmu jsem se nebála, ale bylo mi z něho opravdu špatně. Měla jsem tehdy pocit, že tvůrcům šlo jen o to, takový zážitek navodit, film jsem považovala za dobrý doprovod hubnoucí kúry, bylo mi z toho skutečně na zvracení a nechutné myši, které jsou pomalu výkonnější než lidé (ty myši, které jsou ve skutečnosti proměněné děti) byl pro mě vrchol nevkusu. Dnes o tom nejsem o moc lépe. Celý film mi přijde nechutný a neshledávám na něm nic víc než dobré výkony dospělých herců (snad) a perfektní image zlé čarodějnice. Určitě bych tímto filmem nemarnila čas a rozhodně bych ho nepouštěla dětem jako pohádku. Těm bych raději vnutila nějakou osvědčenou českou pohádku nebo zajímavý film pro děti typu Nekonečný příběh či Jumanji.
Jehla (1982) (TV film)
pekny film, velmi realisticke
Nadměrné maličkosti - Loupežníci (2005) (epizóda)
Mrzí mě nízké hodnocení, protože šlo o povedenou minikomedii ze součastnosti s příjemnou zápletkou.
Utečenec (1993)
Tenhle film zbožňuju a snad nikdy mě neomrzí. Geniální honička uprchlého vězně a vyšetřovatele, pro mě navíc úžasný Harrison Ford v titulní roli kterému sekunduje neméně skvělý Tommy Lee Jones. Detektivní trihler nabízí i chvilky pro zasmání. Celý film je neuvěřitelně uvěřitelný, a i proto tak úžasný!
Hitch: Liek pre moderného muža (2005)
Z amerických komedií jedna z těch povedených. Nebýt některých přeslazených momentů (např. idealistického happy endu vztahu pana účetního ), dala bych snad i pět hvězdiček. Opravdu jsem se bavila, všichni herci v čele s Willem Smithem zahráli perfektně, dialogy sedly jak hrnek na prdelku, žádné dlouhé dramatické scény ani přesycená hudba. Na tenhle film se určitě ještě podívám.
Nadměrné maličkosti - Jubileum (2006) (epizóda)
Příběh jako ze života. Pěkné, ale na plné 4 hvězdičky pro mě slabé, dávám 3 a půl :-)
Nadměrné maličkosti - Učitelky s praxí (2007) (epizóda)
Jako hodně nadnesená komedie s vynikajícím obsazením možná velmi dobré, ale reálně to za příliš povedené napovažuji. Hlavně proto, že už se na to znova nepodívám
Absolventka (2009)
Bože, to byla blbost! Čekala jsem teda mnohem víc a za neuvěřitelně neuvěřitelnej konec nemůžu dát víc než jednu hvězdičku. O tu se zasloužila hlavní představitelka a Michael Keaton. Víc si film nezaslouží. Co by stálo za pokus, by byla propracovaná komedie o problematice shánění práce absolventy, o pohledu jich i druhé strany (zaměstnavatele). Ale nic idealistického a romantického, na takovýto film realisticky a do hloubky zpracovaný bych se podívala moc ráda.
Nadměrné maličkosti - Nehoda (2005) (epizóda)
Herecké obsazení a humor této povídce pomohla, jinak by dost možná skončila jako průměrná nebo snad i podprůměrná. Cyklus Nadměrné maličkosti nabízí lepší povídky.
Nadměrné maličkosti - Dámský gambit (2006) (epizóda)
Moc pěkný díl z cyklu Nadměrné maličkosti. Nevěra s sebou nese různé možnosti řešení, a tato z nich je přímo k popukání.