Recenzie (14)
Láska na karí (2014)
Čekala jsem víc. Kdyby zde nehrála Helen Mirren, jedná se o průměrnou lovestory, která nám chce Francouze a franouzskou kuchyni ukázat v tom nejlepším světle.
Bláznivá, hlúpa láska (2011)
Dala bych 4 hvězdy, ale za Ryana bez košile dávám 5.
Blbý a blbší sú späť (2014)
Bála jsem se jít na pokračování, ale nakonec jsem byla mile překvapena. Po dlouhé době film, při kterém jsem se bavila a neodcházela jsem z kina zklamaná! Ještě teď se musím smát, když si vzpomenu na některé vtípky Jimma Carreyho. Na rozdíl od jiných pokračování po x letech, se nejedná o trapné nostalgické opakování kultovních vtípků, ale o zábavu na úrovni.
Pot a krv (2013)
Moc jsem se bavila. V určitých chvílích jsem se přistihla, jak trojici fandím, a doufám, že se jim povede další krádež. Podle pravdivé události, aneb jak natočit film o nechutných vraždách a podvodech s vtipem. Ve chvíli, kdy Paul griluje části lidských končetin na ulici, nás titulek dokonce přesvědčuje o tom, že se to doopravdy stalo. I přes svou délku jsem se ani na chvíli nenudila, klidně bych se na film podívala ještě jednou.