Posledné recenzie (18)
Kick-Ass (2010)
Pořádně ani nevím, jak popsat moje nadšení po shlédnutí tohoto filmu. Nečekal sem od něj vůbec nic, v jednu chvíli jsem myslel, že ho dokonce smažu a nepodívám se na něj. O to větší překvapení to pro mě bylo. Vůbec to není pro děti. Utahuje si to z komixů, geeků, akčních filmu a Batmana.:) A vraždící malá holčička? Parádní.
Odpočítávání (2010)
Svěží pohled na otřepané téma. I když se jedná o věc národní bezpečnosti, film je natočen velmi komorně a většina se odehrává ve školní tělocvičně s kouzelnou skříňkou uvnitř, kde lidé říkají svá tajemství. Film se odehrává podle jednoduše odhadnutelného schématu ale i tak je napínavý. Nejlepší jsou postavy, mají silný charakter a donutí vás si o nich něco myslet. Nejsou černobílé. A to je dobře. A i když Samuel L. Jackson dělal nepěkné věci, tak nějak jsem ho chápal a souhlasil s tím, co dělal.
Speed Racer (2008)
Stylově přeplácané. Jinak nic extra.