Recenzie (149)
Čo robíme v temnotách (2014)
Počátek hadr.
Zrodila sa hviezda (2018)
A Star Is Born x Bohemian Rhapsody - 1:0. x)
BlacKkKlansman (2018)
Diametrálně jiných pět hvězd (Green Book, First Man - absolutní zážitky) ale furt výborná, chytrá zábava a skvělá filmařina. 90%.
Green Book (2018)
Film roku.
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
Nejlepší Hobit, ale přesto o dvě třídy slabší než kterýkoliv LOTR.
Posledný cisár (1987)
Jeden z nejlepších filmů co jsem kdy viděl.
To (2017)
Stačí přistoupit na hru. Kontrast je šílenej, ale je to výbornej film a rozhodně nejzábavnější horor za hromadu let.
Hancock (2008)
Konec blbne, ale ten je z velké části odraz super hrdinských filmů - kokotina (vůbec nic proti) nebo spíš Hancockotina x). Perfektní zábava, kde si Berg dělá co chce, a kterou nepobere jen člověk bez nadhledu.
Prekliate dedičstvo (2018)
Nemainstreamová nad-žánrovka, kterou právě z té šablony vyhazuje zacházení s postavami jako v luxusním rodinném dramatu. Čímž vlastně "Hereditary" 3/4 je, jen občas upadne někomu hlava nebo se někdo objeví ve stínu (brrr). Posledních cca třicet minut jsou pro mě osobně ale jedny z nejintenzivějších za hodně, hodně dlouhou dobu (domyslete si co chcete). Výborná Toni Collete, dokonalá režie. 9/10.
Sicario: Nájomný zabijak (2015)
Artové psycho a ryze chlapská záležitost. Nekompromisní film.