Recenzie (26)
The Zombie Horror Picture Show (2014) (koncert)
Koncert jsem si užil v přední linii a jeho vydání jsem si vychutnal ještě jednou a určitě ne naposled. Skvěle nasnímaná show, Rob je borec, bubákovští spoluhráči a můj oblíbenec Piggy D. Bezchybné.
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Pro mě jednoznačně nejlepší film posledních měsíců. Tak jak miluji Tomáše Hardyho, tak tady jsem ho nenáviděl, no a DiCaprio nemá chybu, bezchybný výkon. Filmu nemůžu nic vytknout, výborný scénář, úžasná kamera, krásné lokace, to vše pod taktovkou skvělé režie. Je to paráda, užít si film s hrdiny, kteří nemají žádné nadpřirozené schopnosti.
Povolení k pobytu (2013)
Kdo mluví pravdu a kdo lže, je to ze strachu z odhalení nebo ze strachu z odmítnutí žádosti o pobyt. My si to ani neumíme představit co to je utíkat přes půl světa a žádat někde o azyl. Film se silným příběhem a výbornými herci.
Into the Badlands (2015) (seriál)
1.série 100%. 2.série 100%.
Macbeth (2015)
Temné a ponuré drama s výborným Míšou Fassbenderem v hlavní roli, kterého pohání mamon k vraždění a strach z pomsty dohání k šílenství. Oproti jiným zpracování je film o hodně krvavější a doufám, že si akademici všimnou Fassbenderova skvělého výkonu. Včera jsme si film vychutnali v krásném Mahenově divadle.
Jeden deň (2011)
Jen jsem si dřepl k televizi a bez nějakého očekávání začal koukat Jeden den. No páni, výborný film. Chemie mezi Emmou a Dexterem funguje na 100%, jejich setkávání v různých letech, špatných i dobrých životních obdobích. Výborně vybraní herci. Jen jsem čekal jiný konec, ale tento filmu prospěl a pěkně jsem si zaslzel.
Tom na farme (2013)
Dusná atmosféra nastupuje s příchodem milencova bratra Francise, který rozehrává psycho i fyzickou manipulaci. Xavier Dolan jako Tom je dobrým režisérem i hercem v jedné osobě a Pierre-Yves Cardinal v roli Francise, nemá chybu. Parádní klubovka.
Krajina búrok (2014)
Láska, strach, zbabělost.
Hawaii (2013)
Moc hezký komorní film o touze a čekání na její naplnění. Věrohodní chlapáčtí herci, fajn hudba a jako celek povedený gay film bez zbytečné erotiky a teatrálnosti. Nic jsem nečekal a byl jsem mile překvapený.
Votrelec 2 (1986)
Vidět v kině po 25 letech zase Vetřelce a to v prodloužené verzi se mi ani nezdálo. A přece sny se plní, byla to jízda jak před léty, lekal jsem se a užíval mistrovské dílo jako poprvé.. Prostě paráda.