Recenzie (116)
Vlk z Wall Street (2013)
(Můj názor:) Jedinej dobrej film od tohoto režiséra, docela mile mě překvapil. Jen s tou délkou to přehnal.
Útek z väzenia (2013)
Na tohle jsem dlouho čekal, hlavně po zhlédnutí filmu Kriminál. Jeden z nejlepších filmů v hlavní roli se Stallonem.
Späť do ringu (2013)
Opět super film, jak jinak, vysokorozpočtové filmy se Stallonem nikdy nezklamou. Moje oblíbená scénka byla, jak Stallone sundal toho frajírka, kterej se zastával MMA. Super hlášky Stallona a De Nira :D. Jen mně přišla divná ta Stallonova holka, prvně mu pořád říkala, jak se nesmí účastnit a když se definitivně rozhodl, že se účastní zápasu, tak vůbec nebyla proti. Abych pravdu řekl, tak jsem vůbec nečekal, že vyhraje Stallone, ale že to vyhraje De Niro. Super herecký výkon Alana Arkina, především proto, že je mu 80. Jinak na konci to Hart zabil s tou nabídkou role v Hangover 4 :D
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
To tak pokazilo název 1. dílu :(
Pre moju sestru (2009)
Naprosto souhlasím s J*A*S*M (Tento film ve mně vyvolal ryze negativní pocity, méně sympatický snímek jsem už pěknou řádku dní neviděl. My Sister´s Keeper je citové vydírání ve své nejčistší podobě a považuju za svůj osobní úspěch, že to na mne nefungovalo. Ve "smrtelně vážných" dramatech by podle mne prostě děti neměli být vyspělejší než dospělí, tečka. Herci a režie výtečná.) Lépe bych to nepopsal
Temný rytier (2008)
super výkon Jokera, to je všechno.
Gympl (2007)
Lenka Jurošková má dobrou postavu :D
One Direction 3D: This Is Us (2013)
Automaticky odpad
Kameňák (2003)
herci 0% děj 0% ale je to vtipný.
Vymedzený čas (2011)
Jak řekl TheJirkaW, nápad s časem zbývajícím do konce života zobrazujícím se na ruce je skvělý nápad, jen by to chtělo lépe využít.