Posledné recenzie (10)
Ctihodný občan (2009)
Velký překvapení ! Až jsem si řikal jak dlouho mě ten film míjel. Celá myšlenka je sice lehce klišovitá aka zabili mi rodinu a vy jste je pořádně nepotrestali takže já (mimochodem super chytrej a super bohatej) vám teď ukážu co je spravedlnost a jak je celej systém na hovno. Za sebe musim ale říct že jsem se velmi dobře bavil a až ke konci filmu trochu dochází dech. Butler s Foxxem slušnej nadprůměr. 8/10 Ps: Kdo mi vysvětlí scénu v níž se Butler při zatýkání svlíkne do naha , má můj obdiv.
Lovci gangstrov (2013)
Film na kterej jsem se strašně těšil a nakonec z toho byla průměrná gangsterka s velmi kvalitním obsazením. Nevím jestli tomu filmu uškodily přetáčky a vysřihnutý scény ale na mě to působilo tak trochu sterilně, viděl jsem tam skvělý herce (bohužel nevyužitý), stylový porstředí a celekem dobrý akční scény ale nic to se mnou bohužel nedělalo. Tempo filmu nebylo zrovna závratný a ten závěr nějak vyšuměl. -spolier-Finále typu "vystřílíme v 5-ti lidech celej hotel mafiánů a já pak hlavního bosse/bejvalýho boxera seřežu holejma rukama" završilo celou hromadu klišé kterejma je tenhle film nacpanej. Hodně smutně dávám 5,5/10
Nezvestní (2004) (seriál)
Pár let nazpět se mi to dostalo do rukou jako seriál kterej v Americe hrozně a letí a musím říct že při sledování prvních dvou sezón jsem spal snad 3 hodiny denně. Naprosto strhující atmosféra, zajímavý postavy který zahráli skoro neznámý herci a pravidelný naskočení husí kůže po skončení dílu, to jsou pro mě 1. a 2. sezóna Lost a jasnejch 5* (možná i víc kdyby to šlo), pak přišlo trochu polevení v tempu ve 3.serii ale myslím, že kdyby tam scenáristi postupně objasnili všechny věci který se na ostrově udály a dali tomu pořádný kulervoucí finále vyšli by z toho jako vítězové a tady na CSFD i jinde by bylo hodnocení nad 90%, jenže prachy jsou prachy a když na to lidi čuměj tak proč tam nepřisrat ještě další 3.série kde už nastoupila, dovolim si napsat překombinovanost dějě, zbytečný odbočky a protahování který nakonec vyústilo v dosti chudej závěr (skalní fandové snad prominou). Škoda - pro mě max 7/10. Blizzard mi naprosto mluví z duše.
Posledný denníček (12)
22/2/2013
Magicka hlubina - videno znova po asi 10 letech, tentokrat directo´s cut - 168min