Recenzie (162)
Captain America: Občianska vojna (2016)
Tom Holland jako Spider-Man je strašný.
Black Mass: Špinavá dohoda (2015)
Film nepřináší nic nového. V porovnáním například se seriálem Blacklist čisté béčko.
Ľadová archa (2013)
Slušně udělané sci-fi akorát ten konec byl odfláknutý.
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Nejslabší díl celé série na kterým se hlavní měrou podepsala produkční Kathleen Kennedy. Nikdo z produkce si nepřečetl správné pokračovaní Star Wars od Timothy Zahna, jinak by tento zmetek nemohli natočit. Pochopil jsem proč Lukas se pokusil produkci ovlivnit, bohužel nebyl vyslyšen. Multikulti herec John Boyega se hodí spíše na roli boxera v těžké váze než na bojovníka ve Star Wars. Škoda, že film nevytěžil z pokračování více!
Bod zlomu (2015)
Film vhodný do televize na kanál Extreme Sport. Jedná se o urážku původního filmu s Patrickem Swayze a Keanu Reeves. Filmu chybí nejen špičkové herecké výkony (nemyslím kaskadérské), ale i kvalitní dějová zápletka s pěknou pointou.
Hry o život: Drozdajka 2 (2015)
Druhá část Síly vzdoru určitě je lepší než první část. Pominuli herecké zoufalce jako je Patina Miller, jedná se o velmi dobré sci-fi s pěknými hereckými výkony a filmovými triky.
Piata vlna (2016)
Film který má na začátku našlápnuto na výborný film od půlky upadá do "béčkového" filmu.
Wilsonov (2015)
Na film je nutné se dívat s nadhledem i když občas jakoby nastavoval zrcadlo naší společnosti,
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Seriál s nepříliš originálním námětem a především s sympatickými herci. Nejhorší hercem tohoto seriálu byl hlavní hrdina Cliff Curtis, takže škoda že jej zombíci zatím nedostali.
Osem hrozných (2015)
Tři nej: Krásný nadčasový western s plnou atmosférou divokého západu. Formát 70 mm který se často nevidí. Překrásná hudba Ennio Morricone.